Dop

Idag var det dop för underbara Hilma. Ett fantastisk dop o lilla tjejen var så duktig. Världens finaste föräldrar stod bredvid o var stolta. Efter många års kämpande är dom såååååå värda att stå i kyrkan o se sin dotter bli döpt inför släkt o vänner. Jag sjöng två låtar " Kärleksvisan" o "Välkommen hem". Repet med kantorn kändes kanon o sen när det var dax för första låten ger han mig ackordet o jag börjar. Men jag känner efter bara några toner att något inte stämmer. Men jag fortsätter o hoppas att han hänger på. Det visar dig senare att han har fel noter framme o måste transponera resten av låten:) Vi klarade det till slut! Värdarna bjöd på kaffe o kaka o det var ca 10 sorters kakor + värmlandstårta. Duktiga mormor 80 år som bakat hela veckan:) Nu på kvällen har vi umgås med vin o mat tillsammans med alla resande o värdparet.MYSIGT!!!! Tyvärr har Meja varken sovit på dagen eller kommit i säng för natten så hon var i sitt esse. Antingen hyper aktiv eller GNÄLLIG:( Men imorgon bär det hem tillbaka till Värmlänska skogarna igen o rutiner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0