London :)

Vi är nu äntligen här! Tyvärr är det svårt att hitta Wifi. Men men ja är på semester som mannen säger;) Resan gick smidigt o vi fick ett större rum för samma pris. Så vi har både en enkelsäng o en dubbelsäng. En som man får äta godis i säger D som HATAR smulor i sängen. Vi begav oss till Madame Tussauds som var helt fantastisk!!! Förutom dockor som var otroligt verkliga såg vi 4d bio o gick i spökhuset. Kön in på 1 timme var så värt besöket. Vi hittade en mysig pub som vi satt en stund innan jag hittade butiken Primark. Himmel!!!!!! Jag köpte solglasögon, fodral, plånbok, 3 tröjor till Meja, 1 t- shirt till D, 2 st shorts till mig o en väska för 270kr. Jag ska dit igen!!!!!! Idag åkte löparkläderna på o vi har sprungit 5 km i Hyde park. Nu ska vi bege oss ut på Londons gator o se vad som händer. Ikväll blir det i alla fall Musikalen Thriller.kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0