Plugg....

Mitt vårdcentral ringande i 2 timmar för vi MÅSTE BYTA från flytande till något annat. Meja bara fräser, spottar o skriker när medicinen når munnen. Vi får duscha ALLA inblandade. Så efter 4 5 timmar var det klart att vi fick tabletter istället. TACK!!
Men som sagt mitt i allt detta försöker jag få till mitt examensarbete o det är inte det lättaste när mina datorer hemma inte har det programmet. Men efter rådfrågande av studentvän o litteratur läsande kunde jag skriva på ganska bra efter jobbet. Men efter 3 timmars skrivande o massa tankar var det slut för idag o fortsättning följer i några dagar till. Åh tänk när jag klarat detta o sommarn är här,,,,,,,,
Ledigt,,,va är dä,,,:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0