Hemma

Ja nu har vi varit hemma sen i söndags o har hunnit med mycket jobb. Jag arbetar just nu med 2 musikaler som koreograf för barn i åk 2 o 3. Men samtidigt har jag mitt arbete o mitt examensarbete som jag VERKLIGEN MÅSTE skriva på.
Idag har jag haft en skrivande förmiddag o kommit en bit i alla fall.
Efter jobbet var det dags för Mejas gymnastik uppvisning. I klädd i gympa t- shirt o uppsatt hår var det dags att gå in mot fullsatt publik MEN DÅ ville inte Meja mer. Gråtande fick vi sätta oss bland publiken o titta på.
Vi valde med vår vänner äta ute ikväll o sedan lägga barnen direkt.
Nu dags för soffan en liten stund innan sängen väntar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0