Allt möjligt just nu

Oj oj ser att jag inte skrivit på ett tag. Det har varit fullt upp med examensskrivning, påsklov med kärlsjuka för både mig och Ville. Vi har även haft mycket tid med vänner och mannen har lite kaos på jobbet. Nu har vi morgondagen som vi ska börja rensa lite i källaren för vi har bestämt oss för att fixa till lite där nere i tvättstugan. På måndag jobbar jag och sen drar jag och mannen till London för minisemester och firar 15 år tillsammans.
Någon som har några "detta får du inte missa tips" i London är det bara att hojta till:)

Jag har nu klarat 3 månader utan godis o läsk!!! Målet är avklarat men jag har ännu inte käkat trots 1 veckas "övertid";)
Jag har även tagit upp löpningen igen och varit ute 2 ggr denna veckan. Så jag är faktiskt lite på gång nu:)
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0