Ont i magen mamma:(

Idag har dagen handlat om dans dans dans. Jag är igång med mitt vanliga jobb på folkhögskolan o mitt Abf jobb. Men samtidigt arbetar jag med 2 musikaler i grundskolan. Så idag var det dansträning i den ena o imorgon dags för den andra musikalen. Men musiken o koreografin är klar så det är bara att köra:)
I fredags var vi med Meja i Karlstad o tog gluten prov på henne. Hon klagar lite på magen o eftersom brosan Ville har det så tyckte vi att det är bra att kolla henne i tid. Idag var mannen tvungen att åka från hennes gympapass för hon hade så ont i magen o hela kvällen har hon skrikit. Stackars liten:(
Men vi vet inte om det beror på gluten eller om det beror på att blöjan har försvunnit på dagarna. På fredag får vi svar på proven.
Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0