Packat o tränat

Idag har jag packat inte en väska utan även barnens väskor inför veckan. För att mamma Sandra o pappa D ska kunna åka på semester innebär det att fixa barnvakt till kära Ville o Meja. De såklart ha kläder till varma o kalla tillfällen. Skolväskan o dagmamma väskan ska packas o alla aktivitetskläder o tillbehör. Men nu är det klart:)
Jag hann även idag till jobbet för några timmars planering inför imorgon o sen gav jag mig ut på löpning som blev 6 km!!! Så himla stolt över mig själv ! Så nu är det även löpning som gäller även i London. Jag kan ju inte strunta i det nu när jag äntligen kommit igång!
I morgon eftermiddag är det Sandra som åker iväg!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0