Familjedag!

Mannen hjälpte Ola idag oxå så jag umgicks med mina systrar och mitt syskonbarn. Gulliga Gulliga Alve.
Min syster gick igenom kläder från mina barn och hittade några som passade. Alltid skönt att hjälpa andra och få lite bättre plats i källaren :)
Vi tog en promenad och Meja skulle absolut åka cykel. Jag passade på att lämna tillbaka en cykel som blivit kvar.
Promenaden tog liiiite tid och det var inte alltid lättast att styra båda samtidigt. Kolla bilden så förstår du:)
 
 
Resten av dagen badade vi i pappas pool och jag hämtade flera böcker till universitets studierna. Jag börjar läsa på måndag. Idag är det sista semesterdagen och på måndag börjar vi. Det ska bli lite härligt faktiskt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0