Teknik

Idag har jag återigen inlärning på ett nytt PM o fortsättning på det förra jag gjorde till examensarbetet. Morgonen började med att tänka, tänka o tänka. Formulera om och om för att hitta rätt frågeställning. Jag ringde en vän o fick mycket bra tips på vägen. När tankarna var klara för att skrivas ner så fungerade inte filen där uppsatsmallen var. Efter 1,5 timme med ringande o sparande på olika sätt var det dax att jobba o ingenting kom ner på skrift.
Efter jobbet var det dax för familjerutinens tur. Hämta Ville, handla, laga mat o läsa läxor, käka mat, plocka undan, lägga barn för att sen använda dator nr 4 som filen fungerade på!!! Puuuust!!!!!!
Efter tre timmars skrivande o mycket omformuleringar var det dax att maila in den. Jaaaaa DÅÅÅÅÅ fungerar inte Internet. Så nu ligger jag i sängen efter en LÅÅÅÅÅNG dag o PM:et är fortfarande inte inlämnat. Så nu imorgon bitti är det jag som hoppas att allt fungerar annars måste jag till jobbet o maila in det direkt! Tack för denna dagen , teknikens värld;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0