Nu bär det av. Eller.....?

Idag åker jag till Estland tillsammans med mannen för att göra min undersökning för Karlstad Universitet men även få träffa dessa barn o få dansa med dom. Jag har även samlat in pengar som jag kommer köpa något de är i behov utav. Mycket spännande ska det bli!!

Imorse började resan!!!
Vi kom till Hagfors flygplats o vi fick lov att åka till en annan flygplats pga av dimma. Detta resulterade i att vi var försenade 1 timme på Arlanda. Vi två springande svettiga flög fram genom terminalerna o väl framme vid incheckningen så berättar tjejen att det är försent att checka in bagage men vi hinner om vi tar handbagage. Snabbt som ögat köper vi en mindre väska o lämnar in vår väska. Nu ännu mera flygande svettiga fram till planet så säger tjejen att de STÄNGDE FÖR 2 min sen. Det var bara att vända om:(!!!!!!
Så nu har vi hämtat om väskan o ändrat kläderna tillbaka i vår väska. Bokat om en ny resa till i eftermiddag o jag missar min danslektion i eftermiddag o har nu bokat om den till imorgon förmiddag.
Ja ja så nu äter vi smörgåsar för 100 kr/ st o hoppas att vi fixar nästa flyg.
Forts följer........

https://cdn1.cdnme.se/3840968/6-3/pic_512c7c1fddf2b30411483360.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0