Andas

Jag försöker lägga in under min dag att andas. Detta kanske verkar konstigt för vanliga svensken men för mig efter vintern o vårens utmattning, har jag bestämt mig att ALDRIG hamna där igen!!! Det är viktigt att stanna upp o hitta tillfällen att fokusera på sig själv, sin kropp, andning o nuet. Det är snabbt gjort att tänka dagen som olika moment. För så har jag alltid gjort. Först gör jag det,sen blir det så o vidare så har jag den lektionen. I mitt huvud har jag redan dagen klar o behöver inte reflektera över saker o ting som händer vilket gör att livet bara rusar förbi. SÅ nu är det viktigt att stanna upp o bara andas några stunder varje dag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0