Kl14.10

Året 1996 sitter jag i en minibuss på väg hem från en turné när kl slår 14.10 och allt blir svart! Jag vaknar upp på en åker och fattar ingenting. 2 hjältar namn Anders och Erik står vid min sida och efter 20 min kommer ambulans hjälp och allt blir svart igen. Jag vaknar åter upp kl 02 på natten med mina föräldrar och familjens vän Göran vid min sida. Jag ligger i respirator och kan inte prata. Jag har varit med om en bilolycka och krockat med en husvagn. Jag har fått dess list igenom hela kroppen och punkterat lungan. Jag var cm från döden men överlevde! Jag är tacksam för livet och lär mig varje dag att ta vara på den och att lyssna på mig själv. Det är jag som skriver mitt eget liv och allt annat är bonus som vänner, familj och upplevelser. Ta vara på varandra. Men vet ALDRIG när livet tar slut!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0