Oj oj oj. SÖMN,,,,,,

Natten har varit ett helt helvete. Jag/ vi är vana att våra barn sover från
kl 19- 07. Så om jag är trött får jag skylla mig själv som inte kom i säng i tid o det bestämmer jag själv hur jag vill ha morgondagen. Men i natt så var Meja ledsen, förkyld , ville ha vatten o välling o mycket tröst. Jag var uppe kl 02 , kl 03, kl 03,30, kl 04.45 var jag på toa o tänkte att om 1 timme ringer klockan för en ny arbetsdag. Jag började må dåligt o svettades. Åhhhhh nej tänkte jag. Ja vill inte börja må dåligt igen. Har man varit utbränd är sömnen viktig så jag påverkas.
Meja var lite små dålig o i o med hennes dåliga sömn bestämde vi att hon fick vara tillsammans med oss idag. Jag var hemma halva dagen o sen fick hon följa med mig o sen mannen på jobbet. Det gick bra o hon verkar inte alls vara påverkad från nattens helvete. Jag är helt död o bara väntar på en ny frisk dag:)Imorgon blivit det långpromenad o mycket luft!!!



Kommentarer
Ansku

Heeeej !
Så jobbigt när man inte får sova!! Här blev det inte heller mycket sömn natten till igår. Alvar är förkyld och sov typ 2 timmar. Inatt sov han iaf bättre som tur!
Tack för senast!!! Och Japp, blev alldeless för mycket vin, eller rättare sagt jag tålde nog inte vin just den kvällen ;D Kram på dig! /Ansku

2012-09-18 @ 08:02:10
URL: http://www.anskuskammare.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0