Normalt igen

Idag var Meja bättre så jag lämnade henne till dagmamman. Lite senare än vanligt så vi hann att fixa lite inbjudningar till Villes kalas o insändare i olika tidningar. Sedan var det dax för jobbet och dans för 6 åringar o 10-11 åringar. Roligt!!!!
Efter det vanliga kvällsbestyret med middag, läxor, plocka grejer, fixa morgondagens skolväska och kläder, borsta tänder, toalett och läggning. Var det dags för min och min vän Annas samtal. Vi pratar VARJE kväll om dagen som varit;) Det är vår ventil och terapi:)
Jag tyckte att jag och mannen skulle kolla på en serie vi följer och spelat in MEN han hittade Zlatan och nu går det för fulla hus här och jag kollar trädgårdsprogram och bloggar. Så blev denna kvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0