Soffan

Igår var som sagt sååå mysigt o fantastiskt. Idag vaknade vi upp tillsammans o det kändes som vi var 20 år igen. Sova längre o bara bry sig om sig själv. Vaknade på soffan o inga barn omkring oss. Vi åt frukost o jag sa farväl o lämnade mina vänner. Men efter att ha stått vid fel busshållplatsen o missat bussen hem var det bara att återvända , hämta systers bil o åka hem till jobbet o vardagen. Nu några timmar senare från 20 års morgonen ,,,,,,, är the real life back:) Arbeta, hämta barn, middag, läxor, fixning för morgondagen o sängdax. Så nu ligger jag i min soffa hemma o är mamma igen o 31 år. Men vad gör det? Jag gillar mitt liv!!!!!
Vänner vi ses igen snart hoppas jag MEN tills dess lever jag mitt liv perfekt bra:)



Kommentarer
Linnea v

Roligt att läsa din blogg Sandra! Vaknade oxå upp och var 20 år förra helgen, underbart, men va skönt det är att komma hem till verkligheten igen :) kram på dig

2012-10-10 @ 07:56:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0