Lilljul

Nu är det ÄNTLIGEN dags för Lilljul igen!
Berättelsen bakom Lilljul började 1997. Jag, min rumkompis Veronica och vår klasskompis och god vän Moa träffades på gymnasiet i Kungälv o innan julkonsert i åk 1 så köpte vi en liten julklapp och åt ur kylskåpet som blev vårt julbord. Det kunde bestå av spagetti, pizza , köttbullar, ja det vi hade;) Vi dansade runt utegårdens gran eller så "fixade " vi en egen gran.
Sedan studenten har vi fortsatt denna tradition o vi åker runt till varandra.
Nu är det dags i helgen o i år ska vi vara i Kungshamn utan några barn. Vi har under några år nu lyckats vara gravida eller ammande;) Vi har 8 barn tillsammans så det är inte så konstigt. Vera leder ligan o för mig får hon gärna det;) Så efter lite jobb och pluggade så drar jag ner till tjejerna.
Så god jul på er!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0