Varför Fixsandra

Tänkte ge en liten förklaring till bloggens namn:) Jag blir kallad av mina gamla Gbg vänner för Sandra fix för jag alltid fixar saker till olika tillställningar. Jag är en person som man kan lita på som ordnar med olika diverse saker tex festprogram, sånghäften, kopiering av studier , fotoböcker, maskerad kläder, kakor, skjuts , telefonsamtal mm. Jag gillar att ha projekt och skulle även vilja ha det som jobb. Vilket jag visserligen gör som ansvarig danslärare. Jag gillar att ha kontroll och ser saker från olika perspektiv. Ska en kompis ha en fest har jag förslag och råd från alla olika håll och säger den att den inte har kunskap eller tid med det svarar jag alltid "jag fixar det". Problemet med mig är jag tar på mig för mycket saker samtidigt. Jag måste lära mig att göra saker som jag VERKLIGEN vill och har tid med och tacka nej till saker som blir negativ stress. Men men jag har svårt med det i och med att jag gillar att fixa;) Mitt vardagliga schema rullar som vanligt med heltids jobb + universitets studier. Jag har även man och 2 barn så jag borde ha fullt upp men jag lägger in små projekt hela tiden:) Vi får se under bloggens gång vilka projekt jag säger ja eller nej till!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0