Vardagen

Just nu börjar jobbet komma igång på riktigt med deltagare och tider. Jag håller på och marknadsför mig som danslärare i vår stad och just nu ligger vi 130 deltagare vilket är GRYMT kul! Jag är ute och har "prova på" dans på skolor i kommunen så hoppas fler blir sugna. Jag och mannen har även fått vardags feeling men att göra matlistor, planerar vardagens framtida tider för att kunna hitta rutin och balans i livet. Det får absolut INTE bli för mycket för huvudet utan livet ska kännas harmoniskt:)
Vi försöker att få till det med allt sen får vi se om några veckor då det verkligen är på gång!
Det är inte lätt att få ihop 2 heltidsjobb, halvfarts studier, 2 barn med egna intressen och läxor, hinna med hem och tvätt, egen tid, träning, familjetid och partid. Men vi är medvetna om det och vi försöker i alla fall:)))
Hur gör ni????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0