Skolan

Idag började Ville första klass o han var mycket förväntansfull o ivrig att träffa kompisar o nya fröken. Han kom hem o ögonen lyste för han hade fått sin första läxa som han ville göra DIREKT!!! Underbart!!
Jag studerar på universitetet på halvfart o på distans o har börjat läsa litteratur o känner att nu kör vi sista året. Jag o Ville är inte på samma energi nivå inför skolgången men det känns ändå helt okej. Jag pratade med en klasskompis till mig o hon kände lite ångest över våra uppgifter o litteratur vi har över oss. Tänk att skolan kan innehålla så många känslor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0