Skåpet tar form

Jag har fått ett skåp som tillhörde min mormors far. Jätte fint, gammalt o fantastiskt STORT!!!
Jag fick en servis när jag fyllde 18 år av min farmor som jag inte har hämtat än hos henne. Så ni äntligen har jag skaffat ett skåp till den. Mannens whiskey samling ska oxå få plats;).
Den som känner mig är det inte bara att skaffa ett skåp o sen är det klart! Nej nej vi har under 3 veckors tid skrapat bort färgen. Vilket inte var det lättaste!!!!! Jag tror vi har gjort av med 12 st skarpblad under projektets gång. Nu återstår målningen. Här kommer två bilder på före- efter skrapning:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0