Helgen!

Igår hade Ville fotbollscup. Duktiga killar spelade bra och det är fantastiskt kul att se de små kämpa för laget. Ville var super duktig men oj va trött han var efter första veckans skolgång och behöva gå upp kl 06,30 för att åka och spela 3 matcher, så kvällen blev lugn och sen övertrött med mycket skratt!!!
 
Ville kämpar på:)
 
 
 
Meja hejar på brosans lag
 
 
 
 
Våra vänner kom förbi igår kväll på liten förfest innan utgång. Vi stannade hemma medan de drog vidare för nattens fest!
 
Idag hade jag massa tjejer över på Pompdelux party och jag bestämde mig tidigt för att inte stressa livet av mig som det lätt kan bli. Det ska bakas,städas och fixas. Jag bjöd på smörgåsar, pålägg, frukt och choklad vilket innebar att jag har inte varit stressad på hela dagen. Jag har kunnat läsa färdigt litteraturen för universitetet för veckan och väntat in tjejerna. Härlig kväll men masssssssssa snygga kläder. Så nu har barnen fått ännu mera fint till garderoben:)
Kolla in deras sida pompdelux.se.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0