Dessa kära barn

Meja vaknade inatt o kom till oss o hade feber. Stackars tjej!!! Varm som ett element klängde hon sig fast vid min sida under natten. Ville kom efter en stund för han hade drömt mardrömmar:( så nu låg vi 4 personer i en trång säng med ett element. Jag har inte fått många timmar sömn men så är det ibland! Jag valde att ta med barnen på en promenad på 5,3 km. Ville var inte på humör o vägrade cykla efter 1,5 km så han blev sittande i diket o Meja skulle gå själv utan att sitta i vagnen. Ibland är det inte lätt att bara vara Sandra med egna intressen som att ta en promenad:) Då försöker man vara pedagogisk men ibland kokar det över. Jag fick i alla fall min promenad o Meja satt i kärran o Ville cyklade. För se om de får följa med på morgon dagens promenad.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0