Dagens träning

 
Jag har varit lite efter med träningen, nu när det är semester, båda barnen hemma , ja allt man vill skylla på:)
Men idag var det dags att röra på benen.
Jag och mannen valde att gå runt sjön 7 km. Han sa efter en stund att jag skulle börja springa till ett ställe och vända för att möta honom och barnvagnen. Jag var inte sen på att följa den planen så jag började springa. Efter 2 km skulle jag vända tillbaka och vrickar till foten och blir liggande. Så jag mötte mannen med ena skon i handen och barfota. Allt gick bra och vi gick varvet runt.
 
Nu på kvällen blev jag sugen på att styrketräna så jag åkte iväg så fort barnen kommit i säng.
45 min styrketräning blandat med rodd och löpband.
Men nu sitter jag i soffan och kollar OS och vilar fötterna:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0