Lilla lilla barn

Idag är Meja sjuk. Min pappa hämtade henne o hon ville inte äta på hela dagen o hon kräktes även på eftermiddagen. Jag ringde efter jobbet o fick all info. Idag är även mannen i Karlstad på jobb så det är inte lätt att vara ensam. Tur att jag har mina föräldrar. Pappa hämtade Ville hos en kompis o vi åkte hem.
Meja har ingen feber MEN fick rodnader med vita fläckar i som kliade. Stackars liten:( Hon har nu somnat o jag önskar att det håller i sig resten av natten!
Imorgon ringer jag vården o hoppas att få en tid för att kolla vad felet är. ,,,,,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0