Inte riktig vardag än;)

Mannen är sjuk o har hostat HELA NATTEN!!!!!:( Självklart är det jätte synd om honom. Kärlek till honom MEN jag o Meja har varit vakna sen ca 04. Vid 06 var det bara att gå upp o börja dagen. Två barn till fritids/ dagmamma efter två veckors ledighet. Jag hade ett otroligt roligt danspass med mina musikteater elever. Till kontoret o fortsatte planera inför nästa veckas start o sedan ett mycket givande möte. Jag tror detta blir en kulturell, givande o utvecklade vårtermin. Härligt!!!!
Nu ligger mannen kvar i soffan o hostar. Undrar hur mycket sömn det blir inatt......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0