Fullt ös

Idag var mannen i Karlstad o jag var utan bil. Meja skulle till dagmamman o det fixade jag medan Ville var hemma själv en liten stund med feber. Sen började jag skriva vidare på mitt PM ang examensarbetet till universitet. Lunch o packande av dagens arbetsväska. Ville fick vara hos mamma ,som oxå är sjuk ,under min arbetsdag o sedan fick svärfar skjutsa mig till jobbet. Efter 2 danslektioner hade jag möte med olika lärare ang en musikal jag ska göra under våren. Det gick mycket bra o mannen hämtade mig. Väl hemma fortsatte jag med mitt PM o barnens läggning. Stackars Ville hostar som en gammal gubbe o har 39 graders feber:(.
Fortsatte med PM o lämnade in det!!!
Så nu närmar sig kl 23 o jag sätter mig en liten stund i soffan för att nu är dagens uppdrag slutfört.
Klart slut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0