Dessa dagar

Dansmatte var otroligt inspirerande o resten av dagen jobbade jag. Jag kom hem sent på kvällen o Ville gjorde alla sina läxor inför sin första skoldag pga av feber som varat hela veckan. Ville var nu äntligen feberfri o Meja ville oxå testa tempen. Det visade 38,9. ... Jag trodde det var ett skämt. !!!!Nu har vi hållit på i fleeeeera veckor att byta influensa med varandra:(
Fredag morgon var feber borta men det var ändå mamma som fick ha henne under de timmarna jag jobbade. Väl hemma efter matshopping o matfix fick jag sitta i 3 timmar o skriva min Dansmatte uppgift o lämnade in den. När jag var klar hade barnen somnat men även mannen min. Det var denna fredagen ;)
Idag lördag har jag o Meja tagit en lång promenad o stannade vid bibblan för att hämta lite böcker till mig o självklart hälsade vi på fåglarna. Meja tycker det är såååå roligt att titta på dem.
Nu på eftermiddagen har hela familjen tittat på gamla videofilmer från videokameran. Jag måste säga att mina barn är väldigt lika varandra. Samma prat o utseende i samma ålder. Det finns inget tvivel på att de är stöpta i samma form;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0