Villes dag

Igår var jag med Ville i skolan. Han har längtar o frågat om jag inte kan följa med o igår var det dags. Det var super roligt att vara med på mattelektion, sagostund osv.
Sedan var det Villes tur hos tandläkare. Han skulle röntga o bilderna skar i tandköttet så efter tårar bytte de till några mindre. Jag tror att jag oxå ska till tårar nästa gång för jag tycker det gör skiiiit ont med dessa vassa kanter som borras in i tandköttet.

Jag blev intervjuad av Veckobladet inför min välgörenhetskonsert o Estlands resa. Fotot tog vi mot väggen i badrummet:) Så nu hoppas jag på mycket publik på konserten den 17 feb.
Kom kom kom!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0