Hockey, älg o auktion

Fina vänner kom över på fredags kvällen spontant o vi åt mina sushi bitar. Drack mycket vin, eller hur A;), o hade super mysig fredags kväll!!!!

Sen på lördag var det dax för Villes hockey säsong igen. Hela familjen tittande o umgicks med de andra hockey föräldrarna. Trevligt men jag återkommer bara ibland på Villes träningar. Det är Daniel o Ville som ser Valhall ( ishallen) som sitt andra hem:) Jag är bara på besök ibland:)

Idag söndag har vi varit hos min morfar o hämtat älgkött!!! Så nu finns det kött att göra höst grytor o fina middagar med. Vi passerade en auktion o tittade in. Tyvärr hade det mesta redan gott så inget spontan köp blev det.
Nu samlar vi oss o förbereder oss för en ny vecka. Sov gott!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0