Får i kål

Jag måste erkänna att jag mycket skeptisk inför denna maträtt Får i kål efter mångas rynkande näsor och åsikter. Vi var bjudna till våra norska vänner på grannfest. Men till min förvåning var det helt okej. Tog man bara bort fettet så var det ju bara kött och potatis. Smakade som revben fast utan så mycket marinad.
Efter en långt dag med Villes träning, barnkalas och snabbt in till nästa fest så resulterade detta i en super trevlig kväll med gott vin och härligt sällskap. Jag kom i säng ändå kl 01 fast att jag var så trött innan. Det är mina fantastiska grannar som gör hela kvällen;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0