Blunda

Vaknade av lite huvudvärk o det blir inte bättre av att ha två barn som väljer att vakna på dåligt syskon humör. De har bråkat, skrikit på o om varandra.

Jag valde att ta en liten promenad med programmet " Sommar " i P 1 i lurarna o friska vindar mot kinderna. Härligt!!! Jag mötte gula, röda o dimman under promenaden o det gör att man inser hur snabbt det går nu. Snart kommer flingorna innan man hinner blinka.
Jag tänker mycket på mina barndomskompisar som begraver sin pappa idag. Jag kommer att vara där o behöver verkligen frisk luft just nu innan tårarna kommer. Alla tankar o kramar till Fam J idag!!!
Så idag faller löven men även tårarna.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0