Vardag plus lite till,,,

Idag har jag ordnat lite inför mitt examens arbete o projekt jag ska göra. Något som jag kommer berätta mer om senare :)
Sedan blev det arbete med ivriga, kunskaps törstiga barn o ungdomar som vill dansa, dansa , dansa o såklart leka emellanåt;)
Sedan blev det hem o hämta sonen för innebandyträning, tanka bil, handla, äta, skicka in Meja i duschen medan mannen hämtade sonen. Kolla väskor för morgondagen, läggning, fixa med musik till modevisningen imorgon, prata med min vän o SEEEEN blev det soffan;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0