VÄLGÖRENHETS KONSERT

 
VÄLGÖRENHETS KONSERT FÖR BARN I ESTLAND
Måndagen den 3 december hålls en konsert i Hagfors Kyrka för barnen i Estland.
 
Jag, Sandra S Johansson, studerar på Karlstad Universitet och kommer att besöka ett barnhem under mars månad 2013 där barnen har möjlighet att möta dans och musik. Dessa barn har inte samma möjligheter i livet och därför vill jag kunna skänka en liten strimla av dansglädje. Jag vill även kunna ge dem material som de är i behov av. Genom pengar kommer jag att kunna hjälpa dem med material som de behöver. Jag ber ER om hjälp genom att sänka kronor till behövande barn i Estland. Jag kommer anordna en konsert i Hagfors Kyrka där möjligheten finnas att lyssna och hjälpa till. Jag har den stora äran att presentera några av Norges och Sveriges musikalartister som tillsammans med mig och musiker Conny Söderström bjuder på härlig musik och inspiration för barnhemmet i Estland. Ni alla är hjärtligt välkomna och inträdet bestämmer du själv.
Mvh Sandra S Johansson
 
KONSERT 3 DECEMBER KL 19.00 HAGFORS KYRKA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0