Triathlon Möhippa

Igår var det dax att ta fru Höglund för en fruhippa. Brudparet bjöd in oss på 30 års kalas i februari och när vi väl var där så var alla gäster bjudna upp till ett närliggande kapell och de vigdes till allas förvåning och glädje!!! Men nu var det dax i alla fall att anordna en fruhippa. Under veckan som varit har vi smusslat och fixat smågrejer i hemlighet. Bruden var ute på en springtur på morgonen ovetande att vi visste det:) Väl efter halva turen dyker vi 10 tjejer upp med champagne o frukost. Snygga jazzbyxor, gympa dräkt o gympa dräkt med string. Placerades alla tjejer på cykel i klädda i guldkjolar för att cykla ca 1,5mil. Väl framme lämnades cyklarna för att simma över sjön ca 800m. Vattnet var issssss kaaaaallt så vi fick en liten chock men sen gick det väldigt bra för alla. Vi hade självklart en båt som följde oss. Bruden fick behandlingar, lunch, en lugn stund av avslappning, fotvård, smink o hår. Vi alla begav oss ut på små uppdrag av tävlingar där vi alla var inblandade. Tävlingar som pricksäkerhet, balans, IQ test, styrka mm. Efter en liten åktur befann vi oss i sommarstugan där kvällen o natten var vårt hem. Efter underbar middag var det dax för min del. Jag var ansvarig för lekar. Jag använde mig av ballong leken där varje ballong har ett gammalt ex namn. Där bruden får förklara varje relation o "göra slut" genom att smälla hål på ballongen. Jag tog leken ett steg längre genom att under veckan som varit tagit kontakt med killarna o bett dom göra en videohälsning. O det var mycket uppskattat o förvånande för bruden som fick grattis hälsningar från mellanstadie kärlekar. Jag anordnade även en annan lek där vi skulle stå ansikte mot ansikte, två och två, med ett äpple emellan oss. Tävlingen går ut på att låta äpplet(bollen) vandra upp från bikini linjen till hakan utan att använda händerna. Mycket skratt blev det!!!! Jag o en annan tjej vann;) Senare på kvällen blev det lite tjej snack o dagen var över. Fantastisk rolig Fruhippa!!! (lägger ut några bilder senare)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0