Middag på altanen

Igår hade vi fullt upp med att gräva vid altanen , jag tränade, klippte gräsmattan o rensade rabatterna. Senare på kvällen kom våra kära vänner Anna, Arto, Frida o Markus. Vi fick första middagskvällen på altanen. Efter gott grillat, sallad, ostbricka var det fortfarande varmt. UNDERBART!!!! Kl 00,30 begav jag mig i säng. Just nu sitter jag vid frukost med två aktiva barn. Vi får se vad dagen blir.... Jag ska hjälpa farmor med inköp av matvaror i alla fall. Ha en fin dag alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0