Dagens dilemma

Jag har arbetat som danslärare för gymnasie och kulturskola i 8 år och bestämde mig för att ändra min vardag. Jag valde att inte förlänga mitt kontrakt och söka nya vägar.
Jag kommer nu att bygga upp dansundervisning i den staden jag bor och undervisa på en folkhögskola. Jag har även fått erbjudande att arbeta som musiklärare i en annan stad. Arbetet verkar vara inspirerande och roligt men det betyder pendlande,visseligen bara 1 dag, och jag har aldrig har arbetat som heltid musiklärare så känns det lite dumt att ta det.
Vad vill jag????
Ja den frågan är svår att fråga på!
Jag vill utveckla dansen i min stad. Vilket betyder att jag inte ska ta musikjobbet.
Jag vill utvecklas och arbeta inom skolan. Vilket betyder att jag ska ta det.
Jag vill arbeta humana tider utan stress. Vilket betyder att jag inte ska ta det.
Men samtidigt vore det roligt!!!!
Vad ska jag göra??????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0