2 män?

Min mans bestman är på besök från Gbg. Han har med sin son som är lika gammal som Meja o de leker mycket bra. För min del är detta perfekta semestern:) Grabbarna umgås med barnen vilket gör att jag kan läsa bok o göra vad jag vill. De lagar mat o häller upp vin:). Vi har även fått saker gjorda tex de har fixat garage porten så den går att öppna som inte funkat på ca halvår. Den är inte helt okej men bättre. De har även hämtat hem ett stort skåp som jag ska börja pilla på. Skrapa bort gammal färg o bidra med ny. Bilder kommer senare på det. Nu på kvällen med vinglaset i handen sa jag till grabbarna att ha 2 karlar i hemmet inte vore helt dumt;). Vad tycker du. ? ;)



Kommentarer
Niina

Varför nöja sig med två när man ändå är igång? Fast absolut smartast borde det vara med en tjej till . Tar det slut med min man är det nog det jag borde satsa på :)

Svar: Borde kanske ha ett kollektiv!
fixsandra.blogg.se

2012-07-24 @ 23:37:09
URL: http://miinlycka.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0