Sjuk i in i H

Lördag började det smått smyga på. Tryck över bröstet o lite hostande. Söndag lite feber o jag arbetade med mina underbara dansare som hade uppvisning på skyltsöndan. Det innebar 5 timmar i -14 grader. Söndag natt stegrade febern till 39 grader o även kräksjuka. Kl 06 bestämde jag mig med huvudet i toan att ställa in min efterlängtade konsert. :(
Men jag tänker VERKLIGEN få till den vid ett senare tillfälle !!!!!

Idag är jag feberfri men ont i huvudet , nacken , ja lite överallt ;)
Men just nu är det jobbigaste att en Alvedon har fastnat i strupen. Aaaaahhhh!!!!!!
Meja har nu fått feber så vi är hemma en dag till;(
Imorgon är en annan dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0