Skåpet

Nu har ÄNTLIGEN skåpet blivit svart och igår kväll så flyttade skåpet hem till oss. 4 starka killar bär in det och jag orkade inte låta skåpet bara stå!! Så jag hämtade servisen jag fått av min kära farmor i 18 års persent (som jag ännu inte hämtat) och ställde in tillsammans med mannens kaffeservis och whiskey.
Nu är jag vuxen på riktigt så nu är man välkommen att äta på finposlinet hemma hos mig:)
 
 
 
Servisen "Blåklocka" som farmor började köpa till mig som 12 åring
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0