Nöjda kunder

Jag gillar skarpt företag som tar hand om sina kunder.
Jag beställde nappar härom veckan och tyckte att en storlek av nappar var för små och mailade företaget och frågade om det blivit fel eller om modellen skulle vara så. Svaret var att modellen var sådan och i och med att jag gillade den andra modellen så skickade namnnappen.se extra nappar för de ville att jag skulle vara nöjd. Och visst blev jag nöjd!!! :)
Man ska alltid fråga om man tycker att saker och ting inte blir som man vill. Man kan alltid få ett irriterande svar eller en hjälpande hand.
Våga säga ifrån:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0