Lugn dag

ÖSA fortsatte spela igår under andra förutsättningar.
Vi fick stå på en annan brygga som höll oxå på att krascha. Men det gick bra!
Jag hittade kudden kl 04 i natt och idag har det varit en lugn familjedag tillsammans med mannens syster med familj. Vi spelade minigolf som jag är såååååå dålig på och kom TOTALT sist!
Jag tror att alla barnens slog mig oxå:)
Förloraren= JAG fick i straff att bada i kalla poolen så nu är jag vaken i alla fall.
Nu vankas grillkväll hos Svärföräldrarna med hela familjen. MYSSSS!
 
Här spelar min svägerska Linda
 
Här kommer förloraren:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0