Händiga Mannen

Idag var det dax för mina vinbärsbuskar att få en fin ram. Mannen ringde och frågade vilken storlek de skulle ha och jag svarade att det skulle vara robust. Och nog blev det rejält:)
Barnens kusin Linnea var här idag och barnen lagade mat till oss som överraskning och det blev:
Korv, hamburgarebröd, pippiservetter och 2 glas. Ett för vin och ett för vatten. Vi valde bara vatten:)
Barnen lekte så bra och Meja trivdes som fisken i vattnet för att  vara med och leka, vilket resulterade i att vi fick timmar för oss själva för att pyssla utan avbrott. Nu har vi en buske kvar till imorgon men resultatet blev kanon bra!
Tur att jag har en händig man till mina små projekt!!!!
 
 
 
Bild före
 
:
 
Bild efter
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0