Bytar dag

Idag har mannen och vännen Ola bytar dag. Vilket betyder att man hjälper varandra olika dagar. Idag var det vår dag och de gjorde färdigt formen till trädgårdsmuren. Imorgon är det Olas dag och då är det hans projekt.
Jag bjöd på hemmagjord sushi till lunch.
 
 
Meja sover sällan på dagarna längre för att vi ska kunna få henne isäng lite tidigare på kvällen. Jag skulle fixa iordning lite i köket innan jag skulle åka iväg med henne till biblioteket för att hämta några universitets böcker jag beställt och hittade Meja sovande i denna ställning;)
 
 
 
När jag kom hem igen och insåg att posten kommit hittade jag detta repotage om mig. (www.veckobladet.se) Det handlar om att jag väljer att starta upp dans verksamhet i staden jag bor.
 
 
Imorgon är jag och barnen själva då mannen hjälper Ola så då är det nya äventyr:)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fixsandra.blogg.se

Bloggen handlar om att överleva vardagen med jobb, man, två barn, träning och ett ständigt behov av att fixa saker och att vara i centrum!

RSS 2.0